Drodzy Goście, w związku z ponownym otwarciem hoteli i innych miejsc noclegowych, przygotowaliśmy dla Państwa kilka istotnych informacji dotyczących funkcjonowania naszego obiektu.

NOCLEGI
Nasz obiekt świadczy usługi noclegowe w trybie ciągłym od dnia 04.05.2020r.
Osoby posiadające rezerwacje zadatkowane, których terminy przypadały na okres 01.03.2020 – 03.05.2020 mają teraz możliwość skorzystania z naszych usług do końca 2020 roku.

 

ZABEZPIECZENIA:
– Po wymeldowaniu Gościa każdy pokój/apartament przechodzi przez min. 48h kwarantannę oraz wietrzenie.
– Wprowadzamy wzmożoną, regularną dezynfekcję pokoi/apartamentów oraz łazienek ze szczególnym uwzględnieniem wszystkich klamek, uchwytów, włączników, pilotów, oparć krzeseł, itd.
– Rezygnujemy z codziennego serwisu pokoi (szczegóły w recepcji).
– Obowiązuje bezwzględny zakaz przebywania w pokoju hotelowym/apartamencie osób niebędących Gośćmi hotelowymi.

 

ŚNIADANIA
Wprowadzamy możliwość pobytu bez śniadania.
Śniadania serwowane są w formie bufetu szwedzkiego obsługiwanego przez naszych pracowników. Dotyczy to również bufetu z napojami.

 

ZABEZPIECZENIA:
– Przed wejściem do Sali Restauracyjnej obowiązuje dezynfekcja rąk.

 

USŁUGI DODATKOWE
Dostęp do Strefy Relaksu, Solarium, Kapsuł Body Space, usług masażu jest możliwy po wcześniejszej rezerwacji.

 

ZABEZPIECZENIA OGÓLNE:

– Zapewniamy szkolenia pracowników z zachowania szczególnych środków bezpieczeństwa związanego z epidemią COVID – 19.
– Żaden z naszych pracowników nie korzysta ze środków komunikacji miejskiej.
– Wprowadzamy obowiązek pomiaru temperatury w momencie stawienia się pracownika na stanowisku pracy.
– Pracownicy każdego pionu pełnią swoje obowiązki w maseczkach oraz rękawicach jednorazowych.
– Zapewniamy nieograniczony dostęp do środków dezynfekujących we wszystkich ogólnodostępnych pomieszczeniach wraz z instrukcją mycia i dezynfekcji rąk oraz zakładania i zdejmowania maseczki i rękawic.
– Stanowisko recepcyjne wyposażone zostało w specjalną szybę ograniczającą bezpośredni kontakt między Gośćmi a pracownikami.
– Przy stanowisku recepcyjnym może znajdować się wyłącznie jedna osoba, pozostałe osoby proszone są o zachowanie bezpiecznej odległości, tj. min. 2m.
– Prosimy o dokonywanie transakcji bezgotówkowych, preferujemy wysyłkę faktur drogą elektroniczną.
– Każdy klucz do pokoju/apartamentu poddawany zostaje dezynfekcji przed ponownym jego użyciem.
– Wszystkie pomieszczenia ogólnodostępne wietrzymy oraz dezynfekujemy kilka razy dziennie.
– Pokój zabaw dla dzieci, Sala restauracyjna zostają wyłączone z użytkowania do odwołania.
– W sytuacji, w której pracownik recepcji będzie miał wątpliwości co do stanu zdrowia Gościa dopuszcza się procedurę pomiaru temperatury.
– Pracownik recepcji może odmówić przyjęcia gościa w przypadku stanu podgorączkowego lub innych objawów chorobowych.
– Stosujemy się na bieżąco do zaleceń zgodnie z GIS i WHO.
– Państwa prosimy o przestrzeganie obowiązku osłony ust i nosa w miejscach ogólnodostępnych.

Powyższe regulacje obowiązująod dnia 04.05.2020r. i zostają wprowadzone do Regulaminu naszego obiektu.
Meldując się, Gość akceptuje nowe zasady bezpieczeństwa i obostrzeń związanych z COVID-19.
Bez względu na Państwa osobisty stosunek do panującej sytuacji prosimy o respektowanie założeń tych obostrzeń.
Pamiętajmy, że dbając o siebie dbamy również o innych.

 

Szczegółowe informacje oraz najnowsze rozporządzenia dotyczące COVID – 19 znajdą Państwo na stronie Ministerstwa Rozwoju: https://www.gov.pl/

Jeśli posiadają Państwo jakiekolwiek pytania prosimy o bezpośredni kontakt z recepcją:
+48 33 471 25 50, e-mail: recepcja@willakoba.pl

Jeśli obserwujesz u siebie niepokojące objawy (takie jak wysoka gorączka, kaszel i duszności), to skontaktuj się z infolinią NFZ 800 190 590, lub skorzystaj z wyszukiwarki szpitala zakaźnego lub placówki GIS https://gis.gov.pl/mapa/ 
PSSE w Cieszynie – całodobowa infolinia +48 502 281 673

Rezerwacja pod numerem tel. (+48) 33 471 25 50, lub mailowo recepcja@willakoba.pl.